Toimitusehdot

Yleistä toimitusehdoista

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Toimitusaika

Pääsääntöisesti kaikkia tuotteita löytyy heti varastostamme, tai niitä on juuri meille tulossa. Toimitamme tuotteita myös suoraan maahantuojien varastoista, mikäli koemme sen olevan nopein vaihtoehto toimitukselle asiakkaan kannalta.

Huomioithan ettei kaikkia nettikauppamme tuotteita välttämättä löydy heti Seinäjoen kivijalkamyymälästä. Tiedustele myymälästä löytyvien tuotteiden saatavuutta numerosta: 06-4387788.

Arvioitu toimitusaika on arvioitu kahdesta – kymmeneen (2-10) arkipäivään, kun tilattua tuotetta on varastossa. Mikäli tuote on loppunut ja tuotteen saatavuudessa on tapahtunut muutoksia tai toimitusajasta tulee selvästi odotettua pitempi, otamme yhteyden tilaajaan.

Jos tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä kannattaa mainita erikseen tilauksen teon yhteydessä tai soittaa meille numeroon: 06-4387788. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

Toimitustavat

Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitsemalla lähetystavalla joko Matkahuollon tai Postin välityksellä.

Postipaketin noudat tai lähetät vaivattomasti laajasta yli 1400 palvelupisteen verkostosta, johon kuuluvat postit ja pakettiautomaatit. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä.

Nouto matkahuollosta: Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon tai Matkahuolto-asiamiespisteeseen. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Anna osoite tilaajan tietoihin, jotta voit valita haluamasi noutopisteen. Anna osoite tilaajan tietoihin, jotta voit valita haluamasi noutopisteen.

Nouto Matkahuolloista ja Matkahuollon Pakettipisteistä: Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.

Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestinä kun paketti on noudettavissa. Kerro haluttu myymälä lisätietoja kentässä.
Matkahuollon Pakettipisteet - Lähellä-pakettien nouto »

Maksuehdot

Käteinen, Postiennakko ja matkahuollon jälkivaatimus. (kunnille ja oppilaitoksille myös laskutus).

Matkahuollon omissa toimipaikoissa (ei asiamiesposti/MH-asiamies) pakettipalveluiden tuotteet voi maksaa myös Luottokunnan (Eurocard, Visa, Master Card), American Express'in sekä Diners Club'in luottokorteilla. (varmista omasta toimipaikastasi mitkä maksutavat heille käyvät.)

Käytössä oleva maksutavat

  • verkkopankin tunnuksin, maksujen välittäjänä toimii Paytrail
  • postiennakko
  • bussiennakko
  • etumaksu
  • laskulla
  • Jousto-osamaksulla tai laskulla, maksujen välittäjänä toimii Checkout. Lue lisää...

Palautukset

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus vastaanottopäivästä alkaen. Tuotepalautuksista on sovittava puhelimitse etukäteen, puh. (045) 6764 330 tai 06-4387788. Vain etukäteen sovitut palautukset huomioidaan. Tuotteet on palautettava virheettöminä ja vahingoittumattomina ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat mukana. Palautettavan tuotteen on oltava jälleenmyyntikelpoinen alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Tuotetta saa luonnollisesti kokeilla. Tuotepakkauksien avaaminen tulee suorittaa varovaisuutta noudattaen. Ohjelmistoja tai muita sinetöityjä tuotteilla ei voi palauttaa, kun tuotepakkaus on avattu.

Emme lunasta postiennakolla tai jälkivaatimuksella palautettuja lähetyksiä. Hyvitämme oston tuotetarkistuksen jälkeen asiakkaan pankkitilille.

Mikäli lähetät/palautat viallisen tuotteen, tulee mukaan laittaa selvitys viasta huoltoamme varten. Ensisijaisesti tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen takuun puitteissa.

Kauppahinnan palautus

Top Sound maksaa palautetun tuotteen kauppahinnan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille 30 päivän kuluessa palautuspäivästä. Pidätämme oikeuden tarkastaa ja hyväksyä palautuslähetykset. Jos palautettu tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, Top Sound pidättää oikeuden vähentää tuotteen arvon alentuminen tai puuttuvien varusteiden arvo asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta.

Tuotteen virheistä huomauttaminen

Havaittuasi tuotteessa virheen, ota yhteys asiakaspalveluumme. Korjaamme tilanteen välittömästi.

Hinnat

Hinnat ovat arvonlisäverollisia ja voimassa toistaiseksi. Top Sound pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Inhimillisen hinnoitteluvirheen sattuessa Top Sound Oy:llä on mahdollisuus ilmoittaa asiakkaalle korjattu hinta tai perua asiakkaan tekemä tilaus (Oikeustoimilaki 32§).

Takuu

Kaikissa tuotteissamme on vähintään 12 kuukauden suomalainen takuu. Korjaukset hoitaa oma ammattihuoltomme, tai maahantuojan valtuuttama sertifioitu huoltoliike.

Tuotetiedot

Top Sound ei vastaa teknisten tietojen oikeellisuudesta ja pidättää oikeuden muuttaa teknisiä tietoja ilman eri ilmoitusta. Kaikki oikeudet pidätetään.

Tuotevastuu

Top Sound ei vastaa käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käyttämisestä eikä huolimattomuudesta aiheutuvista välittömistä eikä välillisistä vahingoista ihmisille eikä eläimille.

Tietosuoja/henkilötiedot

Käytämme asiakkaan henkilötietoja ainoastaan asiakassuhteiden hallinnoimiseen. Emme luovuta asiakkaan henkilötietoja missään tilanteessa ulkopuolisille.

Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?

Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta ostopäivästä lähtien. 

Muuta

Internetin kautta ostaminen kuuluu kuluttajasuojan etäkaupan piiriin. Muistathan, että internetissäkin tehty tilaus on aina sitova. Tilausten tekeminen väärillä tiedoilla on Suomen lain mukaan rangaistava teko (RL 36: petos ja muu epärehellisyys.)

International Deliveries

We do ship abroad. We are working on translating our product line-up in future.
For any questions regarding our products, feel free to contact us at myynti@topsound.fi

How do we ship?

For deliveries abroad we use, depending on your country, mainly Finnish Post (also known as Itella).

What do we ship?

Basically, if you can order it from our web store, we can deliver it. Contact us at myynti@topsound.fi

Where do we ship?

Almoust all countries, mainly inside EU. Delivery costs depending your country.

How to pay?

International orders are primarily paid by direct bank transfer to our bank account advance.